2019年3月20日 星期三

【一代才女腦退化?】自揭74歲白姐姐記性差咗 謝偉俊:希望佢身體健康

【一代才女腦退化?】自揭74歲白姐姐記性差咗 謝偉俊:希望佢身體健康

才女白韻琹和議員謝偉俊(Paul)相識30年,兩人共同經歷了幾許風雨,其間白姐姐曾因逃稅坐監、Paul曾被罰停律師牌1年,早前甚至傳聞白姐姐有腦退化!
日前《蘋果》相約兩人做專訪,到訪他們位於西半山的豪宅,行動緩慢的白姐姐帶記者參觀全屋,訪問期間跟老公互笑互窒,原來,30年來兩人從沒跟對方說過「我愛你」,現60歲的阿Paul只願74歲的白姐姐身體健康。

訪問內容如下:
記:婚姻有冇出現過危機?有冇試過嗌離婚?
謝:嗌人離婚就嗌得多,我哋自己好似冇。
白:你話幾衰呢,自己唔離叫人離,證明嗰啲都係順口噏。
記:如果有一日,Paul身邊出現狐狸精話同佢生仔,白姐姐會點做?
白:咁咪由佢,家家有求,但未必有人吼我,賣剩蔗嗰時都冇所謂,揀個蔗頭蔗尾囉!我惟有自己咁諗,做人冇話永遠會贏,輸咗自己安慰自己。
記:如果白姐姐有一日老到行唔到,阿Paul會點做?
謝:佢而家行都有啲困難,話時話,佢膝頭哥呢,最近我哋去不丹,佢行都好辛苦,佢而家經常膝頭哥痛唔行得太遠,令到我哋少咗好多樂趣,因為我哋幾喜歡去旅行,但旅行好多時都要行,所以而家少咗,佢行得少咗又肥仔咗。
白:唔係肥好多啫,你哋係咪覺得我肥咗?普通size啫。
謝:去到而家階段,我哋經歷唔少考驗,未來比較難有因素令到我哋會分開,當然生老病死冇得講,我覺得我哋有足夠成熟同經驗應付挑戰,我覺得心理準備係有嘅,但再大啲嗰時,梗係加枴杖。
記:你會做白姐姐嘅枴杖?
謝:唔單止枴杖,我抬佢都抬過好多次,成個抱起佢,(白:行山坡斜到乜咁,跣落去點算。)你知而家你重咗好多,好難抱,扚起你都辛苦,成隻大笨象咁。
記:傳白姐姐有腦退化,擔唔擔心?
謝:佢反應完全冇事,不過記性差咗係真嘅,我諗每個人出世都退化緊。
白:因為有啲嘢唔想記,佢哋傳嗰啲嘢都唔係開心嘅,何必去記呢。
謝:記性差咗呢個係事實,冇所謂,社會上都普遍,最緊要我哋溝通上完全冇問題,同朋友相處仲係反應咁快,快到鬧人唔使本,哈哈哈!
記:有冇鬧Paul
白:我唔捨得。
謝:事實上鬧係少咗,而家笑聲多咗、happy咗,佢而家個人冇咁忟,祥和咗。
白:唔係,我覺得我個人係數十年如一日,我刁蠻啫,唔係忟。
謝:恃靚行兇嗰隻,而家年紀大咗冇咁刁蠻。
記:同對方講一句說話,想講乜?
謝:身體健康!呢個真心,我希望佢注重多啲,因為有時叫佢食又唔肯食,叫佢做運動又唔肯做,佢始終大我啲,最好肯操多啲,我諗咁會好啲。
白:我覺得阿Paul屬於100分,我好彩識到佢,其實冇乜遺憾。
記:對上一次講「我愛你」係幾時?
白:幾十年都唔會講呢啲,好肉麻。一個眼神、笑容已經係,講到出面畫蛇添足。
謝:好似從來冇講過,中國人唔興講呢啲,有時字裏行間會感覺到。
記:愛情依然存在?
白:睇吓乜嘢愛情,細水長流,互相關心就有,但絕對唔會好似初戀咁激情。

謝:幾十歲,成30年,有時間就一齊已經好夠,其他唔需要多講。

沒有留言: